Rejselærer 2010-2011

Rejselærer 2010-2011
God påske allesammen!!

mandag den 30. august 2010

Nu med blog

På opfordring af Lone i Lund og Gitte i Aabenraa prøver jeg at oprette en blog, her kan jeg lægge oplevelser og billeder og I kan se og hente lige når det passer jer - bær over jeg er ny!

Titlen på min blog er hentet fra mit første møde på Reykjavik universitet, hvor jeg fik fortalt at man her i Island benævner læringscenteret - eller biblioteket - mentalsmedje. Jeg faldt pladask for ordet, som jeg faldt for fjedet, da jeg mødte det

3 kommentarer:

  1. Hej Else
    Kanon - det bliver fedt at følge med i alle dine oplevelser - hvem ved, måske kan du udgive din blog som bog bagefter -'Elses Island - brudstykker fra en superpædagogs dagbog'. Ha' en forrygende dag.
    Gitte

    SvarSlet
  2. Hej Else
    Du er sandelig kommet i godt selskab. Her I Affenrå må vi jo selv finde højdepunkter da der ikke er så mange fjelde, men så har vi jo biografklubben. Har lige været inde og se Hævnen - det var altså et højdepunkt - gad godt at have delt det med dig. Sidder nu på mit lille kontor på CFU og tænker at cykelturen herop til egentlig også er et dagligt højdepunkt.
    Fortsat god vind med både det ene og det andet.

    SvarSlet
  3. Hej Gitte og Dorthe.

    I er et par hurtige damer. Tak for kommentarerne, jeg er så småt ved finde ud af hvordan det her fungerer. Ville godt have set en god, dansk film.. hurra for DVD

    SvarSlet